miaopstap.reismee.nl

een test

Hoi lieve mensen,

Nogmaals een poging om de website op gang te krijgen, haha valt niet mee op je OUDE dag van iets wat je lang gebruikt heb moet veranderen. Nou we houden nog even vol en dan moet het toch gaan lukken

Gisteren dus deze nieuwe reisweb aangemaakt, adressen ingevoerd en uitzoeken hoe het allemaal werkt!

de naam van deze site is. miaopstap.reismee.nl op te zoeken op internet en kan je het opslaan bij je favorieten of bladwijzers.

De bedoeling is, als ik een nieuw verhaal heb geschreven, ontvangt iedereen die in mijn mailinglijst staat of zich hebben aangemeld direct een email. Daar klik je op en je komt op de website, verhaal lezen en heel graag een reactie geven...dat stel ik altijd erg op prijs want dat is zo leuk... bij leuke en mindere berichten, er kunnen altijd weer onverwachte dingen gebeuren die minder leuk zijn

OP de website zelf staan kopjes met tekst zoals, profiel, kaart, video, en foto... daar kan je op klikken en kan je foto's of video bekijken ....de kaart moet aangeven waar ik op dat moment ben.....

Nu maar hopen dat alles gaat lukken en dat we op deze manier contact kunnen houden....

Ik denk dat er ook hier en daar reclame tussendoor komt maar helaas daar kan ik niets aan doen, sorry!

toy toy.... niet vergeten he... even okรฉ als reactie

Liefs, Mia



Reacties

Reacties

Fia

Leuk Mia om je verslagjes te lezen.๐Ÿ‘

annie

leuk om je weer te volgen gr

Howard Ommel

Hoi Mia succes hรจ laat ons weer genieten

Marion

Okรฉ Mia veel plezier ik ga je volgen

Sonja

Ben weer benieuwd wat je gaat doen? Het werkt, ๐ŸŽ‰๐Ÿ’ช....powervrouw ..heel veel plezier ....๐Ÿ˜˜

Truus

Mia , ik hoop dat je hele leuke reisverslagen maakt,dan kunnen we allemaal mee genieten.

Mia Linskens

Hoi Mia,
Ik ga je volgen hoor!, groetjes, Dienie

Annie

Heel leuk om je weer te volgen en dat je kunt gaan doen wat in je programma zit gr ๐Ÿ‘

Rob

Hey ma. Succes en ik ga je natuurlijk weer volgen. Ook dit gaat je lukken. Zie je snel. Liefs rob en Marieke.

NN

Met de steun van de Zonnebloemvrijwilligers moet dit zeker een succes worden!

Marina

Met wat hulp is het gelukt ,zie je leuk hoor groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!