miaopstap.reismee.nl

Bijna mag ik!

Hallo allemaal,

Eerst een compliment aan iedereen die het gelukt is om zich aan te melden en ook een leuke reactie te geven op mijn plannen! TOP!

Een aantal bekende die gewend waren aan mijn vorige website, is altijd nog te vinden op internet, als je terug wilt lezen is het adres.......mia.waarbenje.nu .

Wat info over de website, het is wennen ook voor mij, waar zitten alle knoppen en hoe voeg ik een nieuw verhaal toe, zou het lukken een foto erop zetten, enz dus mensen, als het mis gaat, dan ligt het aan mij en niet aan jullie hoor!

Misschien, wat al gebeurd is, sommige van ons meerdere e-mails ontvangen hebben over het starten van dit reisweb. Ik heb ontdekt hoe het is gekomen, maar als het nog eens zal gebeuren lach er dan maar om en denk, Mia is lekker bezig:-)

Het laatste verhaal staat rechts , Laatste verhalen, laatste verhaal staat altijd bovenaan het lijstje en ook te zien de datum van plaatsing.

En vergeet ook niet dat je reactie door iedereen te lezen is.

Bijna is het dan over en mag en kan ik met de fiets op stap om te gaan dwalen over Gods wonderlijke wegen!

En wat ga je dan doen was en is de vraag!! Geen wereldreis hoor, tijdens deze tijd ook niet leuk maar in je uppie fietsen door Nederland, frisse buitenlucht in, zonder teveel regen hoop ik, stap ik a.s. maandag 13 juli in de vroege ochtend op de fiets, vanuit Amsterdam Noord, pontje oversteken, dwars door het centrum en dan afzakken, via via richting Gouda en verder..de bedoeling is overnachten na ongeveer 80km bij Vrienden op de fiets, in Krimpen aan de Lek.

Lijkt wel ver, maar ik ga genieten van het onderweg zijn en beslist niet racen... heb geen racefiets... en als er leuke dorpjes te bezichtigen zijn zal ik dat zeker doen!

Vanuit Krimpen aan de Lek verder richting Roosendaal, mijn geboorteplaats ,en blijf paar dagen bij familie logeren.

Daarna verder naar Baarle Nassau.... daar beetje vakantie houden.... en mooie dagtochten maken in de omgeving... Belgie in!

Niet erg spannend allemaal maar wie weet wat ik nog mee ga maken. Ik probeer leuke en mindere leuken ervaringen te delen met iedereen!

Ik hoop dat jullie beetje meefietsen als steuntje in de rug, vooral in de rug, haha... en een reactie geven ! Zo gezellig om te lezen!

Nu inpakken en weg wezen!

Tot horens vanuit ergens in Nederland!

Blijf gezond!




Reacties

Reacties

Annie

Succes Mia ,ik denk aan je .?‍♂️???

Miep

Ha Mia,
Heel goed: plannen maken is soms leuker dan de realiteit. Ik kijk uit naar je verhalen en wens je veel genot en leuke ontmoetingen. De weersverwachting is goed en geniet van het voorbereiden. Knuffel op afstand.

Rob

Succes ma! Ook dit gaat weer goed komen?

Sylvia Ringeling

Hoi Mia wat geweldig weer ik denk aan je !!veel succes ? en blijf gezond.
? knuffel ?

Martha

Hallo Mia,
Dus maandag ga je weer het avontuur opzoeken, en genieten zal jij zeker want volgende week gaat het weer beter weer worden? en ook je volgers gaan weer met je mee fietsen.gr en succes.?‍♀️??

Mike

Rustig aan, succes. En geniet maar doe voorzichtig
X

Jo

Toi toi toi !!!

Marion

Succes Mia geniet ervan. Als je in de buurt bent laat het maar weten misschien kunnen we dan wat afspreken

Sonja

Klinkt wel weer erg uitdagend,leuk hoor,het weer lijkt dan ook weer zijn goede kant op te gaan....dusss windje in de rug zonnetje op je bol en genieten....?

Hanni

Lekker er weer op uit, nog even geduld, dan kan je van start gaan. Geniet van wat je ziet en meemaakt onderweg, en de zon reist met je mee.

hanny en henk

Inmiddels is het 22.00 de eerste dag zit er op. Hoop dat je deze dag goed bent doorgekomen. Een goede nachtrust en morgen weer een nieuwe dag. Veel groetjes van ons. tutti frutti.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!