miaopstap.reismee.nl

Update 2

Hallo allemaal,

Dank jullie allemaal voor de lieve reacties, heel lief dat jullie de tijd nemen om een reactie te plaatsen. Sorry als er fouten in het verslag staan, ik ben echt te snel met het plaatsen van het bericht en kan het daarna niet meer terughalen. Stom he.... eerst goed lezen en dan pas..... maar ja, jullie zullen het ermee moeten doen,

Een paar dagen in de omgeving rond getoerd, weer mooie plekjes ontdekt, ook de provincie Antwerpen in geweest, Turnhout enz. Door het toedoen van het Coronavirus, is het daar nu verboden om te komen, daar blijf ik dan ook weg en ga maar niet meer de grens over. Nu ben je vanuit Baarle zo de grens over...en stel je voor dat ik in het ergste geval, door de politie wordt aangesproken en een boete krijg? zonde van het geld toch?..

Dus ik blijf nu maar in Nederland, en ga de komende weken de bossen in Nederland doorkruisen.

Waar ben ik tot nu toe geweest,? Vanuit Baarle, naar Nijhoven, waar de Lourdesgrot staat , daar kaarsje voor mijn pas overleden broer in de kapel een kaarsje gebrand, mooie stille omgeving om daar even stil bij te staan. ?

Daar de route opgepakt door de prachtige bossen door naar Hilvarenbeek... daar was het helaas te druk, vond ik, op het terrasje om even te pauzeren, doorgegaan en in de natuur op een bankje meegenomen boterham en koffie gegeten. Eigenlijk veel relaxed dan met z’n allen op een kluitje zitten. Het waaide behoorlijk en dan hoor je echt de “ de eeuwige bossen zingen” en de vogels fluiten.

De route die ik had uitgezet was echt rustig, af en toe een wandelaar of fietser.... langs het plaatsje Esbeek, wat stil en verlaten was, en verder dwars door de Rovertsche Heide, landerijen en Dorp Weelde, deelgemeente van gemeente Ravels, dat ligt in de provincie Antwerpen, waar ik nu niet meer mag komen? wat jammer is en daardoor de Mooie Kerken niet kan bezoeken. Maar die zijn, wat ik gemerkt heb, ook gesloten zijn. Helaas.

Verder gaat het prima, ik zag gisteren dat het pannenkoekhuis weer geopend was en er weer druk was met bezoekers. Alles is meegevallen gelukkig, maar ik blijf daar toch maar even weg.

Ik ga een poging maken om wat foto’s te plaatsen... vorige keer wel gelukt zo te lezen. ... nog even wie alleen de enkele foto’s konden zien. Klik op het kopje foto’s, dan zie je de foto’s passend bij dit verhaal, klik op de foto en je kan ze groter bekijken. Hoop dat ik goed heb uitgelegd .?

a.s vrijdag schijnt het tropisch warm te worden, misschien wel fietsen of gewoon rustig luieren in de tuin.... we wachten af, maar het weer is geweldig, en zoals nu eruit ziet wordt het later richting Zeeland fietsen . We wachten af en ik hou jullie op de hoogte

Lieve mensen, geniet van de zomer, voor je het weet zitten we alweer onder de kerstboom?

Lieve groet en blijf voorzichtig en gezond,

Mi@????





Reacties

Reacties

Melissa

Hey oma,

Zo te lezen heb je het erg naar je zin, en zie je veel van de mooie natuur.
Gelukkig zit het weer aardig mee, en inderdaad aankomende vrijdag word het rond de 30 graden als het er een klein briesje staat is het wel lekker om te fietsen en anders lekker in de tuin genieten.

Heel veel plezier nog, geniet er van.

Dikke kus van Djayden en mij.

Groetjess

hanny en henk

Hoi Mia.
Even snel een berichtje terug. Mooi verhaal. Prachtige foto's. En je geniet volop.
Het weer is goed. Wat wil een mens nog meer. Verstandig om niet meer in de buurt te komen waar de corona weer oplaaid. Wij gaan nu aan de warme hap. Lieve groetjes uit Tutti frutti dorp. ??

Mike

Gelukkig geen pannenkoekenvirus.
Geniet maar in Nederland. Veel veiliger
Groetjes Mike

Sylvia Ringeling

Wat een prachtig verslag Je waant je haast zelf in de bossen mooi verteld en fijn dat je er zo van geniet.
Kijk uit naar het volgende verslag
Pas op je zelf en lieve groet

Miep

Ha mia,

Lekker in de bossen en de hoogte in. Ik heb vandaag met meer dan 30 graden gewandeld in een bos en naar de top van berg. Daar boven een windje, dat wens ik je morgen toe. Erg leuk verslag, dank en geniet van de coronavrije lucht.

jo

Mooi mooi mooi verslag en ......wat een leuke/mooie foto's. groetjes !!

Hanni

Zoals we van je gewend zijn weer een leuk reisverslag. Ook foto's mooi en interessant. Goed om te lezen dat je lekker gaat, ga zo door!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!