miaopstap.reismee.nl

Vertrek

Hallo allemaal,

Wat een hitte he, ik hoop dat iedereen er mee om kan gaan en met regelmaat een duik of douche neemt om af te koelen. Voorlopig blijft het nog warm tot heel warm.

Kan je dan wel fietsen met die hitte? Ja dat kan wel hoor, hoofd koel houden, drinken en rusten op zijn tijd. Op de fiets heb je altijd een windje, ook al is het nu warme wind, het blijft heerlijk.

Morgen vertrek ik uit Baarle Nassau en via Roosendaal, 1 nachtje overnachten vertrek ik richting Zeeland, om heerlijk langs de Oosterschelde richting Kamperland fietsen. En daarna, tja dat moet ik nog gaan plannen, waar kan ik slapen enz maar dat goed komen en laat het op tijd weten.

De afgelopen weken in Baarle Nassau, in het bos, liepen de tempraturen op tot 45 graden, wat niet uitnodigde om super lange fietstochten te gaan maken, ook eerlijk gezegd geen energie voor ..... wel wat kortere gemaakt, rond 30 km en dan door de bossen. BelgiΓ«, mocht ik niet in, vandaar in de omgeving mooie routes uitgezet, vroeg op stap en in de middag relaxen met koud biertje.

Zo zijn we de tijd doorgekomen en nu vol verwachting weer op stap om nieuwe plaatsjes te ontdekken.

Nog bedankt aan alle trouwe lezers voor de lieve reacties, jullie horen weer van mij uit Zeeland.

Blijf koel en voorzichtig

Lieve groet, mia

Annie

mia je hebt weer veel plannen en ik hoop dat je ervan geniet en denk aan de hitte .en geniet van de mooie dingen die je komt gr liefs

😎

Geniet lekker,houd je hoofd koel topper 😘

Nathalie

Veel plezier in Zeeland. Ben benieuwd naar de foto's!

Sylvia Ringeling

Tjonge met die hitte , het is weer bijzonder en respect hoor!!!!
Blijf gezond en geniet
Lieve groetjes Sylvia

hanny en henk

19.00.Zondagavond. En dacht waar blijft Mia nu en jaaaaaaa...
Gaat alles goed met je? Wij wensen je nog veel mooie fietsroutes. Wat minder heet zou prettiger zijn maar we moeten het er mee doen!!!!!!!! Hou jij ook je hoofd koel en rust op tijd uit.Veel lieve groetjes uit het zeer hete tutti frutti dorp. Han en Hen.

Marlies

Hi bikkel, toch maar naar Zeeland?
Geniet er van, doe wel rustig aan in deze hitte.
Je gaat dus langs de Oosterschelde fietsen, is wel β€œkoeler” langs het water.
Veel plezier!!!!!!

Mike

Nog even genieten en veel water drinken he :)
Trap ze!

Rob en marieke

Lekker rustig aan ma en geniet ervan.
Liefs van ons πŸ™πŸ»πŸ˜˜

Marion

Tot ziens in Kamperland

Jacqueline Schouten

Ongelooflijk wat een topper ben je toch. πŸš΄β€β™€οΈπŸš΄β€β™€οΈ
Maar doe het rustig aan. Geniet en zorg dat je op tijd je verkoeling neemt.πŸŠβ€β™€οΈ
Groetjes Auke en Jacqueline

Howard Ommel

enjoy enjoy enjoy lekker bezig ga zo door.

jack

Leuk weer om te lezen, en als je geen slaapplaats vind, buiten is nu ook prima en misschien wel beter dan binnen!!! Geniet maar lekker verder van je vakantie.

Henny

Hoi Mia Zeeland is met dit heerlijk fietsen vlak over dijken en langs water heerlijk koel

Hanni

Ook de komende dagen beleef en zie je hopelijk weer veel mooie dingen en route. Doe het kalmpjes aan indien nodig en neem je rust op mooie plekken. Een heel fijne fietstocht gewenst.

Amanda

Wat is de tijd snel gegaan, nu alweer op de terugweg.
Pas goed op jezelf in deze extreme hittegolf, veel water blijven drinken. Goede reis terug.

Rietje v W

Wat ben je toch een door zetter om toch naar Zeeland te fietsen.Bekijk goed de weer berichten want het gaat veranderen!
Ga lekker genieten en doe voorzichtig.

lia lucassen

hoi mia je bent zeker al aan het veerse meer er is wel onweer en veranderingen op komst wel veel drinken met dit weer pas ook goed op je zelf gr lia