miaopstap.reismee.nl

Kort bericht

Hoi “ warme vrienden”,

Hoop dat iedereen geniet van deze warme dagen:-))


Even een kort berichtje om jullie te laten weten dat het perfect gaat.

Ondertussen heel veel km afgelegd en gezien hoe mooi ons landje is.

Momenteel al een heel stuk huiswaarts gefietst en het was heel warm vandaag .... bijna geen wind en de zon brandde behoorlijk.

Nu beland in Maasland, overnachting en morgen waarschijnlijk in een ruk Amsterdam, huiswaarts. Als alles gaat zoals het tot u toe gegaan is moet dat lukken.

Eenmaal thuis dan laat ik meer weten over waar ik geweest ben. Maar vandaag na 90 km in de zon fietsen is de energie op en ga ik proberen te slapen om morgen weer fit als een hoentje op stap te gaan. Net als de fiets moet ik ook opgeladen worden, haha

Tot snel weer,

Warme groet,

Mia



Reacties

Reacties

Marlies

Het is een hele tocht in die hitte. Dapper hoor!
Doe kalm aan en geniet van je tocht.
Groetjes

Annie

mia wat ben je een kanjer om dit te doen het is zo warm ,hoop dat het morgen lukt slaap lekker en gezond weer op gr ??‍♀️

Sonja

Succes morgen hoop dat je droog thuis aankomt...super hoor...genietuh ....?

Martha

Nou Mia knap hoor dat je toch met deze warmte weer back to base gaat. Ik zou zeggen doe rustig aan en geniet nog van de mooie omgeving om je heen. ?‍♀️???gr

Rob

Trots op je ma ????

hanny en henk

Miamiamia.
Waar heb je al die energie vandaan gehaald. En dan ook nog in die hitte. Maar goed dit kunnen ze je niet meer afnemen. Hoop dat je met fiets en al weer veilig huiswaarts keert. Het zal wennen zijn ............oost west thuis best!!!!!! GOEDE TERUGREIS en lieve groetjes van ons. tutti frutti. Heb je de kilometers ook genoteerd? ???

hanni

Goed om te horen dat je in goede conditie weer een flink eind bent opgerukt op je fietstocht door ons landje, richting thuisbasis. Ook voor het laatste deel wens ik je het beste, maar met jouw energie en wilskracht zal dat zeker lukken en kan je met trots terugkijken op je prestatie. Zet hem nog even op.

Fia

Nou Mia. Ik neem mijn petje af dat je volhoud met die hitte. Veilig terug naar huis en geniet nog even van je tochtje door Nederland. Het blijft droog tot je thuis bent.? groetjes

Howard Ommel

succes en enjoy tot horens

Miep

Je bent een top vrouw! Maar overdrijf niet met die hitte, dus veel uitrusten. Ik hang op de bank en jij maar fietsen, goede reis en veel frisse wind!

Nys

Ga eens op zoek naar een goede terapeut m@lle :_))
Wie fietst er nu zulke afstanden met dit weer?
Grote waardering voor je prestatie en kom heel aan in Amsterdam

Nys

Jammer dat sommige lezers mijn goed bedoelde complimenten aan Mia niet goed hebben begrepen.
Dit was mijn grootste compliment aan Mia voor deze fietsprestatie.
Gelukkig heeft Mia mijn schrijven juist ingeschat.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!