miaopstap.reismee.nl

Wensen

Dag allemaal,

Op de valreep van het jaar 2020, een jaar wat iedereen niet of nooit kan vergeten, wens ik iedereen een rustig en fijne jaarwisseling,

Iedereen wil ik het afgelopen jaar bedanken voor de leuke, lieve en mooie reacties,.

Gaan jullie volgend jaar weer mee? Ja ik ga weer, indien mogelijk , weer op stap... op de fiets dan.

Liefst in Mei of juni als de dagen lekker warm zijn en weer genieten kan van mooi Nederland,

Een mooie route , die ik gedeeltelijk gewandeld heb wil ik nu gaan fietsen.

Waar naar toe , hoor ik iedereen al vragen, dat hou ik nog even geheim, haha, moet het eerst zeker weten dan horen jullie van mij!

Blijf gezond en tot dan??????

Lieve groet, Mia


Reacties

Reacties

Sonja

Klinkt goed jij ook bedankt voor het meegenieten en wat is het goed te horen dat het volgende avontuur uitgestippeld is.....ben benieuwd ....Nederland is mooi .blijf gezond en fit en wellicht dit jaar weer eens een moment om ffies bij te babbelen en niet aan de deur maar proostend ,lieverd dikke kus van ons ?

Howard Ommel

Mooi dat je ons weer laat meegenieten. Maar blijf vooral gezond en verras ons. Nog gefeliciteerd o ja dat is pas morgen en tot horens.

Mike

Hoi. Tot volgende jaar ?

Henny

jij ook een prettige jaarwisseling toegewenst en blijf gezond
Ben benieuwd naar je volgende vakantie tot horens

Jo

Hoi Mia .Goed om te horen dat je weer plannen aan het maken bent voor het komende jaar, ik zal je berichtjes dan weer graag lezen. Groetjes , Jo .

hanny en henk

Een heel goede morgen jarige Mia.
VAN HARTE GEFELICITEERD.
Gisteravond wilde ik je al een berichtje sturen maar m'n tablet liet mij weer in de steek. Wilde de eerste zijn vanmorgen maar dus niet. Een mooie dag gewenst ondanks de beperkingen!!!!!!
Je bent komend jaar weer heel wat plan en hopen dat je wensen uit zullen komen.
Een heel goede jaarwisseling, goed 2021 en een goede gezondheid wensen wij jou. Lieve groetjes van Hanny en Henk. Tutti Frutti.

Hanni

,Alweer mooie plannen voor het nieuwe jaar, geeft een fijn vooruitzicht. Als het weer zover is zal ik de reisverslagen en ervaringen van onderweg zeker met interesse, en een beetje afgunst, lezen. Bij deze alvast succes met de uitwerking en realisatie van de plannen gewenst.

Fia

Heel leuk dat je al plannen aan het maken bent voor komend jaar. Goede jaarwisseling. Laten we hopen dat het nieuwe jaar veel moois zal brengen. Groetjes. Fijne verjaardag.??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!