miaopstap.reismee.nl

Zuid Duitsland.

Hallo allemaal,

Wat gezellig dat jullie weer met mij deze reis willen maken, vind ik echt te gek en dank je wel voor de reacties.

Vandaag niet zoveel te vertellen…heb alleen maar de Duitse snelwegen en wegrestaurants gezien.

Vanmorgen om 08,30 vertrokken en net om 21uur, in het overnachtings hotel aangekomen, ligt in de buurt van München, onderweg vele malen gestopt, even frisse lucht happen, benen strekken enz… om ongeveer 18.00 uur kregen we een 3 gangen menu aangeboden, wat goed was en heel snel werd opgediend en afgeruimd… haha bord even vasthouden als je nog niet klaar was… we moesten er om lachen… daarna nog 1.30 bussen tot het Hotel.

Morgen volgt er een mooie route via het berglandschap van de Oostenrijkse Alpen, de Dolomieten en de Apennijnen naar het hotel waar we 7 dagen zullen verblijven. Ik ben benieuwd want in Oostenrijk nog nooit geweest … dus verrassing wat we ervan te zien krijgen…

ik ben nu wel gaar dus fijn douchen en liggen … morgen om 07.45 ontbijten en weer wegwezen…

We hebben een gezellige bus… fijne chauffeur die veel verteld over de omgeving, erg handig.


welterusten allemaal en tot morgen vanuit Italië.

lieve groet, Mia



Reacties

Reacties

Mike

Gutenabend und gute reise

Mike

Marlies

Slaap lekker en morgen fris weer op. ???

Dominique

Goede reis, lieve buurvrouw, dat wordt genieten morgen?
Veel liefs van Johan en Dominique

Nys

Geniet zolang als dat kan!

Howard Ommel

klinkt goed veel succes en let goed op jezelf

Nel Schanzleh

Fijn dat alles goed gaat.Goedemorgen Mia hoop dat jullie veel zullen zien en dat het weer meewerkt. Lieve groetjes

HANNY EN HENK

Een heel goede morgen. Pluk de dag. Wij gaan in gedachten met je mee en wensen je een heel leuke en gezellige vakantie. Geniet. Hoop dat je een leuke groep ontmoet. Altijd een beetje aftasten in het begin. Veel liefs. Tutti Frutti. Adios.

Jo

Je zult genieten van het mooie Oostenrijk . Gr.?‍♀️

Miep

De bergen van Oostenrijk en dan Dolemieten , dit wordt een prachtige dag. Lekker je laten rijden. Genieten zonder knietjes, rug te belasten. Top.

Hanni

Nog even een hopelijk gezellig en mooi dagje bussen en dan in Italie alle geplande bezienswaardigheden en steden bezoeken. Ongetwijfeld zal je veel mooie en interessante dingen gaan zien, geniet ervan.

Nel Schanzleh

Mia ik wil je even laten weten dat de uitslag van de mri scan goed was alleen wat opgezette klieren. Ze wil mij over 2maanden weer zien omdat ik nog steeds last van mijn keel heb.Ben blij dat alles goed was groetjes van mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!