miaopstap.reismee.nl

Fietsreis

Hallo allemaal familie, vrienden en bekende enz,

Het is weer tijd om op stap te gaan, gaan jullie weer mee? Yoepie...

Over 4 dagen vertrek ik voor een 8daagse groepsfietsreis, we reizen vanuit Nederland met bus richting Zuid Duitsland en Oostenrijk .

We gaan elke dag een uistapje maken, fietsen langs het Dounadal, mooie natuur bekijken enz, geen hoge bergen beklimmem hoor, maar een mooi glooiend terrein.

Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat verlopen.

Alles is onder controle en hoop op geen pech onderweg enz en vooral dat het weer ons gunstig is.

Vrijdag vertrek van huis met trein naar het plaatsje Zeeland (Brabant) daar een overnachting geboekt, en zaterdag vertrekken we met de groep richting Zuid Duitsland, fietsen mee in de bus!

Ik probeer regelmatig een berichtje te plaatsen, en misschien wat foto's.

Voor degene die nieuw zijn, je krijgt een berichtje in je email, klik daarop en dan moet je op deze site komen.

Kijk altijd naar de data en het laatste bericht.

Wil je fotos bekijken dan klik je op het kopje foto's, klik op de fotos om ze groter te bekijken!

Nu maar hopen dat de treinen a.s vrijdag niet uitvallen

tot vanuit ???

Lieve groet,

Mia

Dienie

Hoi Mia heel veel plezier geniet er van maar doe voorzichtig veel liefs van mij.

Nel Schanzleh

Hoi Mia ben erg benieuwd naar deze fietstocht en de busreis. Zal duimen voor mooi weer.Wens je veel plezier. Groetjes van Nel

Johan

Hoi mia ik wens je veel plezier en een ontspannen mooie tijd toe lieve groetjes Johan

Rob

Goeie reis Mia en vooral veel plezier😘

Abeltje

Mia, hele fijne reis en veel plezier. Ik hoop dat het weer jullie gunstig gezind is.
Groetjes Abeltje

Marina

Geweldig dat je dat allemaal nog kunt !Geniet er van ,het is je gegund

Jo

Goede reis en ……gezelschap .heel veel fiets plezier. Groetjes 🥰

Miep

Ha Mia, Oostenrijk lijkt me prachtig einddoel. Ik zit nu in Noord Spanje en zie veel pelgrims langs de wegen met rugtassen en wandelstok. Dat heb jij toch ook maar gedaan! Vol bewondering leef ik weer graag met je mee.

Gea

Heel veel plezier de komende week, Mia

HANNY EN HENK

Gisteravond nog aan je gedacht..en ga je nu een heel goede vakantie wensen..geniet..wederom met hele spannende en interessante belevenissen..en voorzichtig..een groet van Ha en He..

Hanni

Alvast bij voorbaat een heel fijne vakantie gewenst. Laat je lekker verwennen, geniet van de ongetwijfeld mooie natuur onderweg met de wind in de rug en zonnetje in je gezicht.,

Martha

Hallo Mia,
Nou het avontuur trekt je weer,een hele goede reis en veel vakantie plezier en ik ga je zeker volgen 🚉 🚴‍♂️ 👋

Ria

Mia ik wens je een fijne en gezellige vakantie.
Geniet van de mooie omgeving en alles wat op je pad komt.
Gr. Ria🚲😎😀🙋‍♀️🙋‍♀️

Howard Ommel

mail ontvangen goede reis

Jacqueline Schouten

Hoi Mia
Wat een avonturier weer. En wat leuk ergens anders dan in Nederland. Oostenrijk is vast prachtig. En wie weet voel je je als Heidi 😘

Harry

Mia, weer een tocht heb ik met rietje jaren geleden ook gedaan je zult er veel plezier aan beleven veelsucces

HANNY EN HENK

Hoi Mia..Wens je een heel goede thuisreis..Zo te lezen heb je genoten van alles..en dat het ook een leuke groep is geweest..en de verslagen..heb daar ook weer van genoten..Tot ziens in Tutti Frutti dorp..lieve groet..Ha en He..

HANNY EN HENK

Goedenmorgen Mia..net thuis ..uitpakken..inpakken..en wegwezen..tjongejonge..Wens je een goede week en veel fietsplezier..Hoop dat het goed weer gaat zijn..dan is het hier misschien ook beter weer..lieve groet van Ha en He.....

HANNY EN HENK

Hoi Mia..Een teken van leven..gaat alles goed?Het is het weerpraatje wat ons allemaal bezig houdt..maar hou de moed erin..hoop dat je ook nog leuke dingen beleeft..later meer..een lieve groet van ons..Tutti Frutti..He. en Ha.

Harry

Geniet r maar van zolang als je het nog kan veel succes…..