miaopstap.reismee.nl

Weer op mijn plekje

Hoi medefietsers,

Ik ben weer heelhuids aangekomen op mijn stekkie!

Het was een mooie drukke fietstocht langs de Douna in Oostenrijk. 

En is een aanrader voor iedereen die kan fietsen om langs goede glooiende fietspaden, mooie dorpen en prachtige groene weiden en wijngaarden dit te ontdekken.

Het weer is achteraf bekeken goed geweest.  Ik had het al beschreven dat in de ochtend het weer regenachtig was, maar zodra wij op de fiets stapte werd het steeds droger en vooral de laatste dagen was het zonnig en warm. Beter dan op dit moment bij ons. Nat en erg fris hier, moest even weer omschakelen en weer dikke trui aan, haha

En dan ben je thuis en is er weer veel te doen en voorbereidingen treffen voor de volgende fietstocht van ongeveer 5 a 6 dagen door een gedeelde van ons landje.

Vrijdag stap ik op in Amsterdam, richting Nieuwerkerk a d IJsel, overnachten aldaar, dan verder Brabant, zoon en schoonzus bezoeken en daarna Zeeland enz weer naar huis. 

Het is te hopen dat het redelijk weer gaat worden anders nemen we trein kris kras door het land, of dat gaat lukken, natuurlijk gaat dat lukken, dus tot de volgende keer en zal ik waarschijnlijk meer tijd hebben om een berichtje te plaatsen.

Met een groep op stap luktte dat vaak niet.... laat eten, laat naar bed en weer vroeg op...reizen met een groep   kost nu eenmaal meer energie.

Ik hoop  mooie plekjes te vinden in ons landje en leuke mensen te ontmoeten.! 

Gaan jullie weer mee, weer of geen weer??? 

Lieve groet, Mia



Reacties

Reacties

henk

oke , dat zit er weer op .nu weer volgende route . succes en plezier .
ik ga volgende week stukje naar goeree wat ophalen uit wat geweest is . en genieten op fietsje enz. gr henk

Nel Schanzleh

Goed te horen dat je veilig thuis bent gekomen. Het was gisteren echt slecht weer vandaag wat beter
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Op naar de volgende trip.Veel plezier bij het familie bezoek. Groetjes en blijf je volgen

Mike

Hij doet t

Abeltje

Fijne dat je met een voldaan gevoel weer thuis bent en terug kunt kijken op een mooie fietsweek. Ik volg je graag weer bij de volgende fietstocht en hoop ( ik zal duimen) dat de weergoden wat beter weer brengen.
Groetjes Abeltje.

Karin

Tuurlijk gaan wij weer mee.
Valt tegen hè in t koude kikkerlandje.
Wij zondag terug uit Mallorca,27 gr daar .
Fijne voorbereiding voor de vlgde trips

Jo

Ja Mia ik kijk weer uit naar die mooie avonturen die jij ons voorschotelt. Groetjes 🙋‍♀️

Rita

Leuk om je reis te volgen de foto's ook mooi Ik kijk uit naar je volgende trip. Groeten Rita

Marina Tak

Wel ik ben niet verbaasd dat je er zo snel weer op uit wild met je fiets uiteraard jou ding .geniet er maar van

Howard Ommel

mooi verhaal en prachtige foto's je hebt ons weer verrast dus dat soso lobi en tot de volgende avonturen en foto;s groetjes xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!