miaopstap.reismee.nl

Een stop

Hallo lieve mensen, 

Helaas kan ik mijn geplande fietstocht niet afmaken.

Ik vind het heel jammer want had er veel zin in, maar de afgelopen dagen waren niet zo leuk, 3 dagen veel regen en vooral harde wind, alleen maar tegen, bij zoon Rob een gezellige avond gehad, heerlijk gegeten en bijgepraat en andere dag over de Moerdijkbrug richting Roosendaal was het ploeteren en en zwoegen en ondanks een regenpak werd toch alles vochtig en koud.
In Roosendaal bij schoonzus Cora aangekomen was ik verkleumd en werd niet warm… de warme douche en warme thee was heel welkom en werd goed verzorgd door Cora.

Maar ik voelde mij toch niet goed, zware hoest en keelpijn en hoofdpijn enz, na de nodige zorg en overleg, en te luisteren naar het lichaam besloot ik te stoppen met de tocht. Zo jammer want het weer lijkt nu beter te worden. Al de gereserveerde slaapplaatsen afgebeld en gelukkig begreep iedereen en een verstandige keuze.

Jammer, nu maar eerst herstellen en daarna weer verder waar we gebleven waren  maar natuurlijk bij beter weer, genoeg regen en wind tegen gehad! 

Bedankt allemaal! En tot de volgende trip.

lieve groet, Mia 






Reacties

Reacties

Nel Schanzleh

Wat naar dat je zo verkouden bent geworden maar goed dat je stopt.Wens je een spoedig herstel en veel liefs en groetjes van mij. 🥰❤️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

Henk

Jammer , maar beter om te stoppen . Weer is ook niet om erdoor te gaan .
Ik ga morgen naar Roosendaal en donderdag voor 3 dagen naar eiland . Weer donderdag strand weer .hr beterschap

Annie

Ma gelukkig dat je naar je lichaam luisterd want dit was allemaal te veel nu goed voor je zelf zorgen en wachten tot weer kan gaan .lief

Karin

Wat vervelend Mia.
Maar verstandig.Beterschap.🥰

marlies

Heel erg jammer Mia, maar toch een goede beslissing om te stoppen als je niet lekker bent.
Gelukkig had je de Brabantse worstenbroodjes al lekker verorberd en heb je ook bijgebabbeld met familie.
Zorg goed voor jezelf en neem de tijd om te herstellen.
Beterschap hoor!

Miep

Lieve Mia, applaus voor je besluit. Heel jammer voor je, maar die tocht houd je dan tegoed als het eindelijk zomer is en je met wind in de rug kunt fietsen. Beterschap en alle goeds.

Rita

Jammer dat je je niet goed voelt en dat je stopt maar het weer is zo slecht niet fijn meer om te fietsen. Ik hoop dat je snel opknapt heb genoten van je verhalen en foto's groetjes en beterschap Rita

Nys

Wijs besluit!

Marina Tak

Dat stoppen is logisch met zulk weer ,je geest kan wel heel graag willen,maarde als je lijf niet meer wilt ,moet je het rust geven zal voor jou niet meevallen ,je bent zo’n actieve dame lieve groet

HANNY EN HENK

Hoi Mia..Overal regen..Roosendaal..Bergen op Zoom..Zelfs in Dortmund..waar nu gevoetbald wordt..Niet normaal..maar zo jammer dat je voortijdig moet stoppen..Toch steek ik m'n duimen voor jou omhoog.....en wens je veel beterschap..liefs vanuit Tutti Frutti dorp.....

Amanda

Jeetje wat jammer dat je vroegtijdig je reis moet staken. Maar wat goed dat je naar je lichaam luisterd en bent gestopt. Heel veel beterschap, hoop dat je snel weer de oude bent.

Jo

We leven allemaal met je mee Mia, snel herstellen.🙏 Het beste gewenst 🌷groetjes.

Sylvia Ringeling

Sterkte Mia pas op je zelf , fietstocht is prachtig maar gezondheid gaat boven alles
Beterschap
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!