miaopstap.reismee.nl

Wie gaat ermee

Eindelijk mag ik weer!

Hallo allemaal, ik mag met de fiets weer op stap.....gaan jullie mee?

Mooi Nederland weer ontdekken?


Bedankt voor alle lieve reacties de vorige keer, stel ik echt op prijs!

Waarschijnlijk weet iedereen het wel maar voor de nieuwkomers is de tip, je kan, en graag, een reactie geven maar bedenk dat iedereen alles kan lezen, dus als je iets persoonlijks wilt vertellen aan mij doe het dan naar mijn persoonlijk e-mailadres!

Ik kan ook helaas onder het bericht wat ik schrijf geen foto's plaatsen... daar krijg je dan een nieuw bericht van!


Waar ga je naartoe hoor ik iedereen, die het nog niet weten, roepen.

Het Pieterpad is het geworden!


Oorspronkelijk is het een wandelpad, duizenden wandelaars lopen elke jaar dwars door Oost-Nederland, ruim 550km, nu is er een fietsroute bijgekomen. Dat houd in dat sommige routes gelijk zijn aan de wandelroute, waar je niet kan fietsen moet je een ommetje maken.


Het Pieterpad start in Pieterburen, (Groningen) het noordelijkste puntje van Nederland en eindigt bij Sint Sint-Pietersberg helemaal in het Zuiden.


Vertrek is a.s. Zaterdag 12 Juni, met trein naar Groningen en dan via via naar De Andel, een klein dorp en nog nooit van gehoord, daar overnachting kunnen vinden, en op zondag 13 Juni.... in Pieterburen starten met de route!


Mooi tochtje langs dorpen en gehuchten, zoals Eenrum en Winsum en natuurlijk Groningen en verder door naar Grolloo.... daar is mijn overnachting... is ongeveer 85 km … en ja zondag 13 Juni speelt Oranje hun eerste wedstrijd, oranje shirt hangt klaar! Ik hoop dat ik er wat van mee krijg.

Anders ga ik even bij Johan Derksen langs, die woont daar dacht ik, haha


Slapen?

Bij Vrienden op de fiets!


Jaren terug, vorig jaar nog, kon ik 1 dag van tevoren opbellen en reserveren voor een overnachting, helaas is die tijd voorbij, mensen gaven mij de tip, vanwege de vele wandelaars en fietsers om eerder te reserveren anders heb je pech!

Dat is wel jammer want het spontane, op de bonnefooi op stap gaan, vervalt dan wel. Of je moet goed bij kas zitten en een Hotel nemen.


Dus aan het bellen en E-mailen gegaan, en wat bleek... inderdaad, we zijn vol, nog niet beschikbaar enz.

Heel wat telefoontjes gepleegd maar uiteindelijk is het gelukt om een groot aantal slaapplaatsen vast te leggen bij particulieren.


Nog even van alles doen, en dan wegwezen! Het weer is prima...voorlopig blijft het droog en gaat het genieten worden met hoop ik weer mooie ontmoetingen en bezienswaardigheden!


Tot later uit het Noorden v Nederland!

m







Reacties

Reacties

Sylvia Ringeling

Heel veel plezier en geniet er weer van veel succes en mooi weer
Lieve groet

Amanda

Ik wens je weer een mooie reis. Niks verliezen hè deze keer.
Veel plezier!!

Howard Ommel

Veel plezier Mia en laat ons ook genieten van alle kleine details . Enjoy

Hanny en Henk

Mooie routes Mooie bezienswaardigheden. Gezellige mensen. Leuke verhalen enz.Geniet.....lieve groetjes tutti frutti.

Jo

Fijn Mia, in goede gezondheid zo’n heerlijke onderneming, top hoor. Veel plezier !!!!!?

Mike

Goede reis. We appuh

Jacqueline

O wat leuk het Pieterpad. Staat ook nog op mijn lijstje om deze te wandelen, maar fietsen is ook heel leuk en een aanrader.
Veel plezier, doe rustig aan.

Cora

Heel veel plezier en een heel mooie reis gewenst.

Henk

Oke Pieterpad komt bijna door Winterswijk ?

Marion

Mooie reis heel veel plezier geniet ervan

Rob

Veel plezier en geniet!

Fia

Veel plezier op je fietstocht. geniet van alle mooie plekjes en hopelijk het lekkere weer.

Hanni

Ga maar weer lekker genieten van alle mooie dingen onderweg. In gedachten reis ik met je mee.

Martha

Mia
Nou eindelijk weer lekker gaan genieten van een leuke fietstocht sinds vorig jaar. We wensen je heel veel mooie tochten en doe voorzichtig. En we volgen je mooie reisverslag weer. Veel plezier.gr

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!