miaopstap.reismee.nl

Gelukt!

Hoi allemaal,,


Gearriveerd in de Sint Jacobiparochie, Friesland, overnachtingsplek. Nu zit ik in de tuin pasta te eten, de zon schijnt nog, en ondertussen even iedereen laten weten dat het gelukt is om hier aan te komen.

In het begin, de treinreis leek helemaal mis te gaan. In de vroege ochtend een berichtje van NS ontvangen dat mijn geplande reistijd niet kon doorgaan vanwege werkzaamheden, tja, ik was er al bang voor, dan maar andere tijd kiezen, voor de zekerheid toch maar naar station gegaan, pontje over, en gezocht naar het betreffende perron… ja 1 uurtje later zou alles weer rijden. Dus koffie en wachten. Ondertussen kwam er een echtpaar bij mij zitten en we kwamen in gesprek, hun woonde in Haarlem en gingen een dagje naar Bussum- Naarden. Dezelfde trein moesten we dus hebben… zaten gezellig te kletsen en op een gegeven moment zei ik, de trein moet nu wel komen.. kijken en kijken.. op het einde van het perron stond een sprinter, dat is hem zei ik, dus wij rennen, zovver dat mogelijk is, wij zwaaien naar de machinist, hij zwaaide terug, wij willen op de knop drukken om de deur te openen en….. de trein vertrekt zonder ons!
War een teleurstelling, nou maar weer een wachten op de volgende trein… die kwam snel, maar vertrok pas 45 min later… maar voor de veiligheid er toch maar in gaan zitten voordat….

Na 3 maal overstappen arriveerde ik eindelijk in Leeuwarden … even eten en drinken en verder op de fiets naar deze eindbestemming… de weg hier naar toe ging via stille en verlaten wegen en weidse vergezichten…en stille dorpen… heerlijk om bij te komen van het, met dit mooie weer in de trein te zitten…

Nadat ik mijn eerste pelgrims stempel had opgehaald in de Kerk…mijn overnachtingsplek opgezocht, was dichtbij de kerk.. daar werd ik opgewacht door de gastvrouw, koffie samen gedronken en na een heerlijke douche en na geïnstalleerd te zijn, (slaap in een klein maar lief zolderkamertje) er zijn nog 2 andere fietsers, maar die heb ik nog niet gezien, zij hebben familie hier en gaan daar eten enz… waarschijnlijk zie ik ze bij het ontbijt Om 08.00 !

Morgen via via richting Heerenveen… eerst even langs de Waddenzee … daar is het heerlijk weer voor…ik heb geboft en hoor net dat het voorlopig mooi weer blijft!

Lieve mensen, leuk dat jullie weer meefietsen … genieten!
fijne avond en tot morgen!????????





Reacties

Reacties

Mike

Goed zo :)
Daar was ik vanmorgen nog zowat.
Goede reis morgen en geniet van het lekkere weer.

Xx

Miep

Leve de ns, maar je bent toch uiteindelijk aangekomen. Wat leuk dat je weer een stempeltje hebt gekregen, een blij gevoel krijg je daardoor. Heerlijk bijkomen en genieten van de Friese lucht. Dag Mia

Nel

Hoi Mia wat een dag heb je achter de rug
Ik vind het zo goed van je dat je dat onderneemt. Fijne fiets dagen. Groetjes en doe voorzichtig

Karin

Gelukkig toch aangekomen,
Fijne tocht morgen.

Jo

Wat een reis zeg !!

Sylvia

Tjee zeg wat een gedoe , goed dat het uit eindelijk gelukt is
Wat een verhaal.

Howard Ommel

knap hoor geniet en enjoy we genieten mee dus dat soso lobi

Amanda

Lang leve de NS, maar uiteindelijk toch gelukt. Blij dat je goed bent aangekomen. Geniet van de wadden.

Hanni

Nou, dat was wel een slow start door die toestand met vertraging door de trein. Je merkt weer eens, het spoor, spoort vaak niet. Gelukkig ben je ondanks dat toch goed op je geplande bestemming aangekomen en heb je daar lekker kunnen bijkomen. Ga er vandaag, met het mooie weer, maar weer fijn tegenaan.

Dienie

Hoi Mia het zat je vandaag niet mee maar het is je toch weer gelukt nog veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!