miaopstap.reismee.nl

afsluiting en tip.

Hoi allemaal,

Net wat fotos geplaatst en voor sommige is het misschien niet duidelijk hoe de foto's te bekijken.

Klik op het bericht dat aangeeft dat er foto's geplaatst zijn. dan krijg je de fotos in klein formaat te zien. Klik op de betreffende foto dan worden ze groter en kan je een reactie geven als je wilt!

Leuk dat je ze bekeek anders is het werk voor niets geweest! haha

lieve groet, Mia

Hanni

Met plezier en bewondering je mooie fotoserie bekeken. Geeft een aardig idee van wat je gezien hebt onderweg op je fietstocht.

Cora

Wat een mooie foto's je hebt weer een mooie reis gemaakt leuk om zo een beetje mee te reizen. Groetjes Cora.

Hennyvanderzeijs Ijsselstein

Hoi Mia met veel plezier je reisverhaal gelezen en foto's bekeken ik vind het knap dat je dat zo elleen doet grote klasse.
Groetjes van henny

Miep

Nee dat wil ik niet dat je die foto’s voor niets maakt. Allemaal bekeken en een goede indruk gekregen van ons mooie Nederland. Dank, dankjewel.