miaopstap.reismee.nl

Even op de fiets.

Hallo allemaal,

Even ga ik er tussenuit, en na vele vragen of ik weer wat wil schrijven …omdat het leuk is zegt men, een compliment vind ik dat, ga ik proberen om verslag te maken van het wel en wee onderweg en op de plaats van bestemming.
Altijd is het weer spannend … waar kom ik terecht, dat weet ik al, wat kom ik tegen onderweg… leuke, lieve, oud en jonge mensen , verkeershinder … ga ik wel de goede kant op hahaha… en wat voor weer gaat het worden.

Morgenochtend vertrek ik op de fiets, via Diemen en Breukelen… even een stop bij vriendin, daarna richting via via richting Gouda.
Daar aangekomen hoop ik nog op tijd te zijn voor museumbezoek. Zal moeilijk zijn want alles moet je nog reserveren voor een tijdslot … en dat kan ik niet want wie weet wat de weg ernaar toe mij brengt..…maar niet over nadenken en gewoon gaan!

In Gouda overnacht ik bij vrienden op de fiets, andere dag richting Roosendaal, overnacht daar en dan via Essen, België, naar Baarle Nassau.

Hoop daar vrijdag aan de te komen en dan vakantie houden.

Jullie horen van mij morgenavond, hoop ik…

Lieve groet, Mia




Reacties

Reacties

Annie

Dat wordt weer een leuke rit Mia, reis weer met je mee het is nu mooi fiets weer ,was ook nog op de scoot .gr

Martha

Leuk Mia weer even lekker genieten van de vakantie en geen echte vaste plannen? Nou je gaat het mooie weer tegemoet, dus het is dan ook heerlijk fietsweer. Veel plezier en rustig aan.gr ???

Amanda

Goede reis, doe voorzichtig.

Coral

Leuke route hoop je donderdag te zien goede reis ???

Miep

Wat leuk dat je weer op je blauwe “paardje” stapt. Doe rustig aan en ik kijk uit naar alles wat je weer mee gaat maken. Een goede reis en vergeet de zonnebrand niet.

Jacqueline Schouten

Nou heel veel fiets plezier maar weer.

Rob Adan

Goeie reis Mia en veel plezier !

Hanni

Ga er maar weer wat leuks en gezelligs van maken, met interessante uitstapjes
er tussendoor met de weergoden op jouw hand.

Howard Ommel

succes doe voorzichtig en geniet

sylvia

nou bewondereswaardig
veel plezier doe voorzichtig en blijf gezond
lieve groet Sylvia

Jo

Gezellige tijd Mia, veel fiets plezier. ?‍♀️

Fia

Veel plezier op je fietstoer.geniet van alles wat je tegenkom. Gr.

Nel Schanzleh

Hallo Mia ik bewonder je enorm.Geniet van je fietstocht en pas goed op jezelf. Veel plezier en succes. Groetjes van mij

Hannie

Houd je haaks en geniet liefs Hannïe

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!