miaopstap.reismee.nl

Weer thuis

Hallo allemaal,

Sommige van mijn volgers werden ongerust omdat er geen berichtjes meer binnen kwamen. Maar de laatste week was ik even uitgefietst en heb geluierd, lezen en genieten van het zonnetje Dus was er niet zoveel om te schrijven wat  interessant was. Maar het waren mooie weken waar ik de omgeving van Baarle Nassau weer wat beter heb leren kennen. ik hoop dat jullie het ook okĂ© vonden.

Ben nu weer een aantal dagen thuis en het weer was mooi dus ook korte fietstochtjes gemaakt door Amsterdam Noord en omgeving.

Dus nu moet ik aan de gang met foto’s sorteren en een fotoboek maken voor LATER En nog eens terug te kijken.

Natuurlijk ben ik nog niet klaar met op stap gaan… op 4 Oktober staat er 10daagse rondreis, met bus, door ItaliĂ«, Toscane, UmbriĂ« en Rome op het programma. Als het lukt volgt er weer een verslag van leuke, mooie en tegenvallende momenten. 

Rome staat al heel lang op mijn programma dus ik hoop dat het dit jaar door zal gaan. Vanwege Corona  Vorig jaar uitgesteld.

Ik kijk er echt uit en hoop op een mooi verblijf….nog even een mooie afsluiting voor de wintermaanden aanbreken… trouwens de kerstballen heb ik al in de winkels zien liggen! 

Geniet van de laatste mooie dagen maar de herfst in al zijn kleuren is ook prachtig ! 

Dank iedereen voor jullie reacties en hopelijk weer tot in Oktober!
Blijf gezond en geniet!

Lieve  groet, Mia





Reacties

Reacties

HANNY EN HENK

Mia een goede morgen.
Mensen die wat "ongerust "waren......is wel wat dat wij met je begaan zijn..Wij hebben elkaar al gesproken en fijn dat je weer hebt genoten. Ook de pepernoten zag ik in de winkel liggen. Al wat in de planning is vindt nogal wat maar je doet het toch maar. Pluim op je mutsje. Ik wens je het allerbeste. Leef met je mee.....
Liefs. Ha en He.

Nel Schanzleh

Fijn Mia dat je weer gezond thuisgekomen bent en vele ervaringen rijker. Wat fijn dat je met die busreis meegaat naar Italië.Wens je een hele fijne reis en dat je maar weer veel mooie dingen zult zien.Ik ga een
weekje 5okt tot 12 met mijn dochter en haar gezin en mijn zoon een weekje naarBrabant. Ik wens je het allerbeste en veel liefs. Nel

Howard Ommel

succes en enjoy

Fia

Fijn om even thuis te zijn voor de volgende reis. Ik heb met veel plezier alle belevenissen gelezen en de foto’s bekeken . Veel plezier nog. Groetjes

Hanni

Je reisverslag en ervaringen met genoegen gelezen, en ook met je verdere reisplannen alvast bij deze veel plezier en probleemloze tijd gewenst.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!