miaopstap.reismee.nl

Op naar Italië

Hoi allemaal,

De 10daagse busreiziger naar Italië gaat door! Yoepie! Nog even naar de zon en na ik hoop, mooie steden enz te kunnen bezoeken.

Vandaag, 3 oktober, met trein naar Uden… gaat niet zo vlot hoor als ik het schrijf, in het kort even de reisroute vanaf Amsterdam Noord…met bus naar het metrostation, metro naar centraal, daar was het heel druk in de Stationshal, die drukte beviel mij niet, niet meer gewend, mondkapje maar op gedaan, moet in de trein ook nog, na net het nieuws gezien te hebben begrijp ik waarom het zo druk was, demonstratie tegen de maatregelen QR code. Met trein naar Hertogenbosch, overstappen in trein naar Oss, dan de bus naar de bushalte die het dichtst bij het V de Valk in Uden ligt… 5 minuutjes lopen in de regen…maar dan, ja dan, val je in een warme omgeving van het Hotel. QR code laten zien , kamer opzoeken… wahhh heerlijke grote luxe kamer met veel luxe… ik had toch niet zo’n luxe kamer geboekt dacht ik, maar via Bolderman, mijn busorganisatie, deze kamer gekregen.

1 dag eerder ben ik vertrokken om zodoende alle stress van het vroeg opstaan en het vermijden door half Nederland mensen oppikken enz… voor mij is de vakantie begonnen en na morgenochtend een ontbijt worden wij, er zijn meer gasten die met Bolderman meegaan, met busje, 5 km verderop, naar het verzamelpunt in het plaatsje Zeeland , in Brabant, gebracht. Daar worden alle papieren gecontroleerd enz … dan koffie en instappen, richting Zuid Duitsland waar we overnachten. Kan ook Oostenrijk zijn.

De 10daags busreis , Toscane, Umbrië en Rome. We doen veel plaatsen aan, zoals Pienza, Florence, Rome, Assisi, Perugia en Siena … ben benieuwd en hoop op een onvergetelijke reis.

iIs toch weer wat anders dan fietsen en op zoek moeten gaan naar een slaapplaats..haha nu hoef ik niets te regelen, alleen maar zitten en genieten. Gaat mij wel lukken??

Tot de volgende keer??????




Reacties

Reacties

Mike

Goed reis en veel plezier
We lezen het weer


Gr mike

Nel Schanzleh

Hallo Mia fijn dat je in de bus zit na een behoorlijke reis naar je eerste hotel met een luxe kamer. Dat was niet gek.Ik wens je een hele fijne vakantie in Italië.Groetjes van mij

Annie

Mia goede reis fijn dat je daar al bent hoef je niet te haasten ,ik reis weer met je mee enkijk er naar uit liefs

Sonja

Wat heerlijk,mooie steden...genietuh! En goede reis ?

Marion

Mia geniet ervan

Henny

Hoi Mia Rome staat ook mijn verlanglijstje benieuwd naar je berichten
Een fijne vakantie

Abeltje

Mia, hele fijne vakantie. Geniet er van.
Groetjes .

jo

Lieve Mia. heel veel vakantie plezier, geniet van alle cultuur die je tegen komt. groetjes Jo.

Miep

Goed begin is halve werk, fijn dat je al relax bent begonnen. Een mooie reis is een buffer voor de winter. Italië is prachtig, geniet er van. Lieve groet

Henk

Goede reis . Mooie plaatsen daar , allemaal geweest jaren geleden met tanneke . Geniet

Hanni

Dat gaat een heel mooie en interessante vakantie worden, met al die plaatsen die je gaat bezoeken. Ik duim voor je dat de zon met je meereist. Laat je verwennen en geniet.

Marlies

Hi Mia,
Dat klinkt lekker relaxed, ga genieten van al het moois dat je gaat zien.

Martha

Hallo Mia,
Zag dat je weer aan een mooie reis bent begonnen, en wat je schrijft nu lekker genieten relext met de bus en op je gemak alles onderweg bekijken en Rome is ook erg mooi met al die schitterende gebouwen. En mooi weer zal je zeker nog hebben dus genieten maar weer.gr Martha.???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!