miaopstap.reismee.nl

Weer op stap

Lieve allemaal,


Hier ben ik weer!!!

Na een jaar van verdriet, afscheid moeten nemen vriendinnen en broer, die ik allemaal erg mis, maar daarnaast zijn er weer mooie momenten met kinderen, kleinkind en achterkleinkind, vrienden enz…

Uiteindelijk toch besloten om er een aantal weken tussenuit te gaan en met nieuwe energie terug te komen.
iNatuurlijk probeer ik door middel van deze website jullie op de hoogte houden van deze tocht.
Blijft altijd spannend en hopen dat alles, met spannende en mooie momenten, goed gaat verlopen en met plezier aan terug te denken.

Het komt altijd goed!

Morgen vertrek ik richting Groningen, met trein en fiets, nu maar hopen dat de treinen vertrekken zonder problemen, aangekomen in Groningen fiets ik naar het plaatsje Nieuw Beerta. Dicht bij de grens v Duitsland. Daar overnacht ik en de volgende dag verder naar ??? In ieder geval trek ik weer door de provincies Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Brabant en Zeeland…enz

Nog even wat uitleg over deze site,

De e-mailadressen die al mijn e-mail lijst staan krijgen automatisch bericht in je e-mail, daar klik je op en kom je op deze website.

Als je een reactie wilt geven op het bericht, wat ik echt heel leuk vind, staat onder het verhaal hoe je dat moet doen, heel simpel. Mocht je liever geen bericht meer willen ontvangen stuur dan een persoonlijk berichtje naar mij en verwijder ik je adres… maar ik zou het niet doen…haha grapje.

Ook belangrijk is dat iedereen je reactie kan lezen! Dus wil je persoonlijk wat vertellen of vragen doe het dan niet op deze website.

Ik hoop dat jullie weer allemaal mee op stap gaan!

Tot morgen vanuit Groningen!
Fietsgroet, Mia



Reacties

Reacties

Mike

Hij doet t

Annie

Mia ik wens je weer een fijne fietstocht en fijn dat je ons weer mee laat genieten ?‍♀️

Hanny en Henk

Na een heel gezellig samenzijn en een te korte nachtrust lees ik net je a.s.reisverhaal.Mag ik raden waar de volgende stop is ??Emmer -Compascuum.
Wij wensen je prachtige fietsweken en mooie gebeurtenissen. Veel plezier. Drentenaren zijn aardige mensen. De meesten. HaHa.tot later en een hartelijke groet. H en H.

Nel

Mia ik wens je een super fiets vakantie. Doe wel voorzichtig want we kunnen je nog niet missen
Ik vind het fantastisch dat je het doet ik neem mijn petje voor je af

Rob en marieke

Hey ma.
Heel veel fiets plezier toegewenst.
Ook dit zal weer een mooi avontuur worden.
Liefs Rob en Marieke. ?

Jacqueline

Op naar een nieuw avontuur.
Doe het rustig aan, maar geniet volop.
Veel fiets plezier.

groetjes Jacqueline

Zonnebloem Nys

Mia, een geweldige reis toegewenst door de vrijwiligers en gasten van de Zonnebloem.
Wij rekenen er op dat je gezond, en met een leeg hoofd, weer aan je andere hobby verder kunt gaan.
Nys

Sylvia Ringeling

Hoi hoi Mia ja soms is het niet eerlijk allemaal ,weet er alles van.
Maar ik wens je veel kracht en wijsheid op deze reis . fijn dat we weer mee mogen fietsen. Geniet er van
Liefs Sylvia

Ad en Ria

Lieve Mia, na n onvergetelijke bruiloft, wensen we je n voor jou weer onvergetelijke nieuwe fietstocht!
Met veel mooie ontmoetingen!
Liefs Ad en Ria

Monique

Veel fiets plezier Mia. Lekker er op uit. Heerlijk weer .
Fiets lekker je hoofd leeg. Ik zie je snel.

Abeltje

Hoi Mia,
Laatst zei je het al dat je weer een fietstocht ging maken.
Nu dus gestart.
Ik wens jou een fijne tocht en dat het weer jou goed gezind is. Veel plezier.
Groetjes Abeltje

Marlies

Veel plezier bikkel, fiets lekker alle muizenissen uit je koppie.

Lenie

Geniet van je reis!!!
En maak leuke fietstochten. En goed weer.!!!

Miep

Zo stoer Mia dat je dit weer onderneemt. Petje af en een mooie reis met je blauwe metgezel. Het komt altijd goed met jou aan het stuur.?

Jo

Super tof dat je weer zover bent om de reis te maken. We leven met z’n allen weer met je mee. Veel fiets plezier. Liefs Jo. ?

Hanni

Bij de start van je nieuwe fietsavontuur wens ik je veel mooie en leuke ervaringen onderweg toe. Fijn om er weer op uit te kunnen gaan en te gaan genieten. Zet hem op, maar doe dat met mate en wees voorzichtig.

Ria

Goede reis en veel fietsplezier
Wees voorzichtig.

Fia

Wat fijn voor je dat je weer erop uit kan. Heel veel fietsplezier. Geniet van alles wat je onderweg tegenkomt.groetjes

Martha

Goede morgen Mia,
Lees net dat je weer lekker aan het fietsen bent gegaan. En het is heerlijk fietsweer vooral vandaag niet te heet.
En we gaan je weer gezellig volgen, geniet er maar van,en vooral doorgaan. Gr Martha ???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!