miaopstap.reismee.nl

Boxmeer

Hallo allemaal,

Vandaag weer een mooie winderige tocht afgelegd, ongeveer 70km Van Varssevelder naar Boxmeer.

Het was een zeer afwisselende tocht met in het begin beetje regen maar stevig tegenwindje…ik passeerde Netterden, Emmerich Am Rhein, daar nam ik de Rode Brug waar je over heen mag fietsen en steek je de Rijn over… richting Griethausen, Duffelward, Mehr, richting Kranenburg, de landweggetjes waren stil en verlaten en zagen er stil uit maar in Kranenburg was het in het Restaurant druk… raar eigenlijk..waar kwamen ze allemaal vandaan dacht ik…ik was bijna niemand tegengekomen…omdat ik deze omgeving een beetje ken, jaren geleden daar veel rondgewandeld, trainen voor de 4 daagse en op een huis gepast, weet ik dat er veel Nederlanders komen om te eten, en winkelen… maar de winkels waren dicht dus nu alleen om te eten..haha was Was weer even leuk om daar te zijn.

Langs groene wegen richting Milsbeek naar Gennep, ook stil en verlaten, zeker omdat het Zondag is, alleen bij de cafetaria niet, nee geen patat maar een ijsje en gewacht tot de regenbui over was.. het werd daarna erg benauwd maar het was droog en fijn om te fietsen.
was weer in Nederland en dat is fijner vanwege de aangegeven knooppunten, in Duitsland staan geen knooppunten aangegeven alleen rode pijlen voor de richting fietsroutes..dat was dus soms even stukje terug fietsen, had ik de pijl gemist, grrrrr

Van Gennep op naar Boxmeer, dat was een schitterende glooiende route, water en veel gras waar koeien liepen de grazen en af en toe het fietspad overstaken… schitterende vergezichten…regelmatig ben ik afgestapt om een foto te nemen.

In Boxmeer aangekomen, ook weer stil behalve op het marktplein voor een Hotel, daar had men een groot scherm geplaatst en kon je de Max Verstappen volgen… daar druk en ook ik heb zitten kijken met een drankje… naast mij zat een op leeftijd zijnde man, zei dat het heel spannend was maar even later zat hij te slapen..haha..leuk. toen werd het tijd om slaapplek op te zoeken, in de hoop dat men wel thuis was natuurlijk, de schrik van gisteren zat er nog een beetje in maar voor ik aan kon bellen deed een aardige mevr al open.

Haar man pakte mijn fiets, zette hem in de garage direct aan de oplader..poeh wat een verwennerij… het was en is een prachtig huis waar ik nu beland ben… nog nooit zo meegemaakt.

Een hele boven verdieping voor mij alleen, geen andere gasten vandaag, met een schitterend huiskamer, bankstel, luxe leren stoelen… en zelfs TV zodat ik de finale Dames voetbal kan kijken, hoop dat Engeland wint… Verder nog een schitterende badkamer, koelkastje en mevr komt zo nog een kopje koffie brengen… ik ben in de hemel beland, zo voel het na een pittig dagje fietsen!

Later trek ik mijn piepklein flesje wijn open om dubbel te genieten van weer een mooie dag was.
En nu regent en waait het hier maar ik zit lekker droog!

Fijne avond allemaal, bedankt weer voor jullie lieve reacties… tot morgen vanuit Middel- Beers.

Lieve groet, Mia







Reacties

Reacties

Henk

Lekkere mooie tocht zo te lezen . Gaat prima en weer blijft mooi hoor . Groetjes van hier .

Nel

Heerlijk bericht weer van je en Engeland gewonnen. Hoera was een fantastische wedstrijd Fijn voor Wigman en de Engelsen.En jij hebt weer een schitterende fietstocht gehad.Veel gezien en in een vertrouwde omgeving gefietst. En dan zo'n slaapgelegenheid gefeliciteerd dat heb je verdient. Groetjes en welterusten voor straks en gezond weer op. Goede fietstocht morgen?❤

HANNY en HENK

Mia..hallo wat bof jij toch met al die behulpzame mensen..je moet afkicken als je weer thuis bent..maar zover is het nog niet..het heeft hier de hele dag geregend..dan heb je het nog wel getroffen..alleen de wind..ik ga nog een keer je verslag lezen..want ik heb het te snel gelezen..wij wensen je een goede nachtrust en voor morgen weer een geweldige fietsdag..welterusten en een lieve groet uit Tutti Frutti dorp.........

Howard Ommel

knap hoor proficiat trots op je hou vol

Miep

Je laatste twee berichten nu pas gelezen, wat heb je toch een goed engeltje op je schouder. Heel fijn om te zien dat het toch goed is gekomen en je nu in vertrouwde omgeving fietst. Je Amsterdamse tuintje heeft gisteren heel veel water gehad. En de Engelsen zijn kampioen. Een mooie fietsdag enik kijk uit naar je nieuwe verhalen.

Hanni

Weer een goede fietsdag achter de pedalen, met afwisselend weer en omgeving. Kan je tevreden op terugkijken. De weergoden worden je ook de komende dagen goed gestemd, dus dat zal mee helpen om er lekker tegenaan te gaan. Dat zal zeker wel weer lukken.

Henny

Goedemorgen Mia fijn zo ontvangen te worden voor jouw na een stevige fiets dag .
Engeland campioen ook een beetje Nederlands succes en ook bij wielrennen en autorace Nederlands succes dus mooie sport Zondag
Op naar weer een nieuwe fijne fiets dag
Groetjes van Henny

Jo

Jammer van de regen groetjes ?

Marlies

Lekker die verwenerij, je verdient het!

Harry

Wat geniet je tijdens deze fietstocht nog veel succes verder

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!