miaopstap.reismee.nl

Kamperland en Roosendaal

Hai lieve mensen,

Twee mooie  dagen met best flinke fiets afstanden achter de rug, wat weer is gelukt, nog steeds mooi weer ondanks altijd windje tegen..echt warm was het nog niet op de fiets….maar het is okĂ©.

In Kamperland bij mijn “oppaskind”van nu 62 jaar een heerlijke dag gehad, ik was al vroeg in de middag gearriveerd in Kamperland aan het Veerse Mee, en werd hartelijk ontvangen door Marion in haar mooie huis, omgeving en ook haar broers, samen vormen  ze een drieling.

Alle drie heb ik ze nu mogen ontmoeten en gezien dat het hun en ook de oudste broer goed gaat. Met Marion naar de camping geweest waar wij in de zomer vaak waren, helaas herkende we het amper, vroeger was er een grasveldje met rondom caravans, een cafetaria en dat was het, de kinderen moesten wij vermaken wat wel lukte want iedereen deed mee.

Dit beeld van de camping is totaal verdwenen, nu is er wel een grasveld maar staat vol met allerlei luxe caravans en luxe tenten, een zwembad en grote speeltuin en een groot restaurant, maar het is nog steeds een familie camping want het krioelde van de kinderen.
Daarna bij Marion thuis een heerlijke  Pizza klaargemaakt en gegeten!  De avond brachten we door met veel herringen ophalen.

Dag later via kleine plaatsen rechtsreeks  naar Roosendaal waar Ik weer door schoonzus Cora hartelijk werd ontvangen…. Na een heerlijke douche en een overheerlijke maaltijd, nu met de beentjes omhoog want  de beentjes zijn wat stijf aan het worden!
Morgen staat er een lange rit te wachten naar Leerdam!

Tot morgen en fijne avond,

lieve groeten,

Mia

Mike

Je gaat de goede kant op ??
See you soon
Geniet nog even. Van het lekkere weer deze week.

Groetjes

Nel

Goedeavond Mia wat leuk om zo bij vrienden en familie langs te gaan. Doe de komende dagen maar rustig aan want het wordt behoorlijk warm.Je hebt al heel wat kilometers afgelegd.Ik neem mijn petje voor je af.Fijne fietsdagen nog maardoe voorzichtig. Groetjes van mij

Miep

Leuk weer over je tocht te lezen, over Roosendaal heb ik totaal geen beeld. Leerdam wel, dat is heel leuk, gezellig en mooi met de glasfabriek. Een goede reis en doe rustig in de warmte. Kijk uit naar je volgende bericht…..

Marion

Hey lieve Mia
Weer goed aangekomen in Roosendaal .
Het was weer super leuk en gezellig je weer te zien .
Lieve groet

Sylvia Ringeling

Gezellig mooi hoor de oude herinneringen en weer een mooie tocht
Bedankt ??

Rob en marieke

Trots op je ma ??

Howard Ommel

succes trots op je gniet ervan

Amanda

Die herinnering aan vroeger herken ik. Je hebt al jaren een beeld in gedachten en dat beeld is compleet weg als je daar opnieuw gaat kijken. Leuk dat je nog steeds contact hebt met je oppaskind ?
Geniet van de laatste dagen, wel genoeg blijven drinken hé met die hitte.

Tot snel

HANNY en HENK

Nieuwe dag..Nieuwe kans..Een mooie dag met weer veel plezier op deze fietstocht..je hebt een lange rit voor de boeg en neem op tijd je rust en "drink pauze "..wij wensen je een spannende dag met gezellige mensen met hun eigen verhalen..op naar Leerdam..lieve groet uit Tutti Frutti dorp.......

Jo

Ongelooflijk de prestatie die jij neerzet, een oersterk mens , het aantal km die jij fietst, en daarbij de leuk geschreven avonturen. Chapau hoor !!?

Hanni

Je hebt weer een paar heel mooie en gezellige dagen achter de rug, en gaat nu koers zetten richting huiswaarts. Doe dat kalm aan met de voorspelde warmere dagen en zoek onderweg zoveel mogelijk verkoeling. Fijn dat het weer tot dusver steeds heeft meegewerkt aan je fietsvakantie en je hebt kunnen genieten van alles wat je onderweg hebt gezien en meegemaakt.

Henk

Groetjes daar allemaal , en nu maar verder naar huis toe . Mooie tocht gemaakt hoor . Pas op met de warmte en voorzichtig . Groetjes

Annie

Mia wat heb je weer mooie en gezellige en gehad en mooie tochten.straks heb je weer veel te vertellen Vandaag ook weer een lange tocht maar geniet er van en op tijd even je rust pakken .?‍♀️?gr

Rob

Was heel leuk je weer eens te zien Mia !