miaopstap.reismee.nl

Even op de fiets op stap

Dag allemaal,

Binnen een paar dagen, a.s woensdag, is gepland een korte fietstocht van 3a4 dagen. Dit als een klein voorproefje om te spieren wakker te schudden voor de langere fietstocht Later in Juni,

Vanaf woensdagochtend is het plan vanaf woonplaats, naar Almere, Oostvaardseplassen te gaan bezichtigen en verder naar Dronten. Overnachting bij vrienden op de fiets.

Dronten naar Kampen en langs de IJsel, wat mooi moet zijn, naar het plaatsje Hattem , overnachten en weer verder richting Ermelo, overnachten. Laatste dag weer huiswaarts.

Vorige week het weer bekeken en voorspelling was droog, bewolkt en zonnig weer… helaas veranderd dat bij dag dus ik moet afwachten wat het gaat worden.

Is het het bar slecht weer dan …… dan nemen de trein!

Ik hoop dat jullie weer mee gaan en kijk uit naar reacties.

Lieve groet,

Mia

Reacties

Reacties

Nel Schanzleh

Veel plezier Mia ik kijk uit naar je verslagen.groetjes en hopelijk mooi weer

Miep

Lieve Mia, wat ben je toch een kanjer. Graag geniet ik mee van je fietstocht, lees met plezier je verhalen. En wens dat ik ook zo avontuurlijk ga worden ??

Fia

Top dat je weer een fietstochtje gaat maken. Geniet van de mooie omgeving . Veel plezier.?‍♀️

Abeltje

Geweldig, veel plezier. Het weer zal de komende dagen goed zijn dus geniet er van.

Jo

Goede reis en veel plezier. !!!?‍♀️

Cora

Leuk Mia dat je het weer gaat proberen, veel plezier en ik kijk uit naar je belevenissen. ???‍♀️

Amanda

Het is alweer een tijd geleden dat je avontuurlijke fietstochten hebt gedaan. De voorspellingen zijn goed, dus geniet van ervan.
Goede reis Mia.

Ria

Ik wens je een fijne fietstocht. Het mag wel wat warmer.
Maar het komt eraan.
Veel plezier.
Groet Ria

Howard Ommel

knap hoor laat ons weer genieten van wat je allemaal meemaakt succes en let goed op jezelf...

Henk

Mia , helm op , xie en Kees de discussie hierover . Belangrijk ???veel plezier verder .

Hanni

Een mooie tocht gewenst, met de wind in de rug en de zon op het bolletje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!