miaopstap.reismee.nl

Naar Oostenrijk

Hallo allemaal,

A.S zaterdag 13 mei vertrek naar Oostenrijk, gebied Tirol! Ben nog nooit in Oostenrijk geweest maar wat ik hoor moet het schitterend zijn.

Heel spannend omdat ik nu met een georganiseerde reis van 8 dagen meega, alleen maar kijken en genieten en dat is weer wat anders voor mij. Ben al meer met een georganiseerde bus reis mee geweest en dat is prima bevallen. Altijd afwachten wat voor medereizigers er meegaan, meestal allemaal leuke avontuurlijke mensen!

Op zaterdagavond/nacht is de bedoeling om in Oostenrijk aan te komen…een lange dag reizen wordt dat maar er wordt veel gestopt onderweg en in Duitsland dineren we.

Ik zal nog een foto plaatsen met een kaartje waar ik verblijf!

We hotel staat in de plaats Phunds…. Vandaar maken we mooie uitstapjes naar Zwitserland en stukje Italië …vooral kijk ik uit naar de treinreis die we ook gaan maken!

Ik hoop dat ik genoeg tijd heb om jullie op de hoogte te houden van deze korte trip!

Lieve groet en tot in Oostenrijk!

Mia




Reacties

Reacties

sylvia

OOOO prachtig oostenrijk is zo bijzonder en zo verschillend vond ik altijd
dat gesteente de bergen soms met hus sneeuw fantastich.
heel veel plezier en geniet er van.
liefs van mij

Marlies

Ga lekker genieten in het mooie Oostenrijk!

Martha

Beste Mia
Nou je bent nog steeds heel reislustig maar nu met een busreis dus lekker relaxen onderweg,en geen grote afstanden met de fiets. We wensen je heel veel plezier en geniet van het mooie Oostenrijk en we volgen je. Gr Martha en Henk. ??

Mike

Lekkere schnitzels

Nel

Hoi Mia wat een fijn avontuur ga je tegemoet. Fijn dat alles nu voor je geregeld wordt.Het zal vast een mooie vakantie worden.Lekker genieten ik zie uit naar je belevenissen. Pas goed op voor die Italiaanse mannen ??Heel veel plezier

Fia

Heel veel plezier. Geniet van alle mooie natuur. Goede reis . Ik kijk uit naar de leuke verslagen en mooie foto’s. Groetjes

jo

Je zult genieten Mia, Het is daar zooooo mooi. Veel vakantie plezier !!!!!

Abeltje

Heel veel plezier met deze reis. Ik ben ook vaak in Oostenrijk geweest, zowel zomer als winter maar altijd heel fijn gehad.

Howard Ommel

Goede reis en succes

Miep

Je gaat daar genieten en veel jodelen vanwege de echo. Heel veel goeds en ik kijk uit naar je verhalen.

HANNY EN HENK

De site bekeken waar je naar toe gaat..in een woord..FANTASTISCH..wat een mooie plaatjes..maar dan in het echt..GENIET.....veel groeten..H en H

Amanda

Heel veel plezier en een goede reis

Dominique

Wauwww Mia, fijne vakantie, een prettig avontuur weer, smul er lekker van, ik hoop idd ook dat je de tijd vind voor je reportages, kunnen we weer meegenieten grts van Johan en Dominique ?

Monique

geniet er maar lekker van Mia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!