miaopstap.reismee.nl

Uitstapjes

Lieve meereizigers,

Even snel dit, het is een langeen leuke reisdag geweest maar nu alleen wat foto’s erop gezet en morgen vertel ik meer over afgelopen dagen.

Morgen alweer laatste dag, en dan horen jullie meer… even bijkomen!

tot morgen

lieve groet,

mia

Nel

Mia welterusten voor straks hoop dat je goed slaapt na zo'n nare dag.Groetjes en gezond weer op

Annie

Toch nog even wat van je gehoord gelukkig dat het goed gaat ja het is vermoeiend en het gaat heel snel .slaap lekker en morgen ook weer een leuke dag .??

Miep

Ha Mia, fijn weer iets van je te lezen, het was een leuke dag en daar gaan we morgen meer over horen. Ik kijk er naar uit (ben benieuwd of het bericht nu wel verzonden kan worden).
Lekker slapen........

Howard Ommel

succes

HANNY EN HENK

Een heel goedenmorgen..pluk de dag..keek al steeds uit naar een verslag van jou..reageer snel even..je geniet..het is vermoeiend..maar wat is het daar mooi hè..ooit..in een heel lang verleden in Westendorf geweest..maak er nog mooie dagen van..en dan ligt deze vakantie ook al weer achter je..nagenieten..uitrusten..maar ik heb weer genoten van je verslagen en de prachtige foto's..lieve groet..Tutti Frutti..

Jo

Laatste blikken op Oostenrijk, morgen alweer de thuis reis, nog even genieten Mia. Ik wens je vast een goede reis morgen. Tot ziens!! Groetjes ?‍♀️?

Hanni

Dat was dus een heel drukke en inspannende dag, met hopelijk ook veel mooie dingen om te zien en te beleven. Pak tussendoor zo veel mogelijk je rust om ook van de laatste dag volop te kunnen genieten. Kom gezond en vrolijk terug.