miaopstap.reismee.nl

Dit was het dan.

Hallo allemaal,

Zaterdag,

Na een lange bustocht, vanaf 05.00 uur vertrek uit Oostenrijk, met de nodige stops onderweg, arriveerde we om 18.00 in het plaatsje Zeeland (Brabant) waar we een gezamenlijk afscheidsdiner hadden… wat was het weer druk…al de bussen komen dan weer terug en allemaal mee-eten…en dat buffet is altijd perfect in orde… ook smaakt het wel na een dag alleen maar liflafjes onderweg…en daarna volgt het afscheid nemen van de medereizigers en dat is altijd vreemd want je ziet elkaar misschien nooit meer,.
even volhouden om met de bus naar de opstapplaats gebracht te worden… … we reden naar Veendam, Utrecht, Sloterdijk en Zaandam, en ondertussen was het 22.00 uur Gelukkig was zoon Mike daar en bracht mij thuis… moe maar voldaan plofte ik op de bank…22.30 …. wat een dag!,

Nu restte er de en herringen en de Foto’s aan het mooie en schone Oostenrijk! Wat een land… ik zie nog steeds de prachtige en overheersende met sneeuw bedekte bergen voor me… de reis, ondanks de enkele teleurstellingen van activiteiten die niet door konden gaan, is voor geslaagd.. een gezellig reisgezelschap, veel gelachen, heerlijk hotel enz…geen spijt van maar als ik nog eens ga… dan in de zomer! Dan is alles nog mooier en kleurrijker!

Nu weer plannen maken om te gaan fietsen en daar heb ik ook weer veel zin. dan moet ik weer alles zelf organiseren, voorbij zijn dan de verwennerijen! Maar ik verheug mij er nu al op… wanneer? Waarschijnlijk in Juni tot?.. En waar naar toe? Waarschijnlijk ook Vlaanderen eens een bezoekje gaan brengen maar dat laat ik op deze reisweb weten… gaan jullie dan weer mee?
Maar nu allemaal heel hartelijk dank voor al jullie lieve reacties!

Lieve groet,

Mia,

Reacties

Reacties

Mike

Eerst ff uitrusten he..! ??

Nel

Al met al heb je toch een mooie reis gehad maar inderdaad in de zomer is beter.Maar gelukkig ben je gezond weer in Amsterdam aangekomen. Groetjes en tot ziens

Sylvia Ringeling

Hoi wat een prachtige verhalen heel mooi verwoord! Je reist zelf mee?
Maar even hè , waar haal je de energie vandaan, ???mooi hoor.
Nu maar uitrusten voor dd volgende uitdaging.
Liefs Sylvia

Henny

Heb mee geleefd en genoten van je verhalen was zelf altijd in September heerlijk wandel weer niet te heet misschien iets voor de volgende keer OOSTENRIJK WAS VOOR MIJ een heerlijk vacantie land maar goed Vlaanderen is het volgende erg veel historische stadjes erg de moeite waard veel plezier bij het plannen

Abeltje

Uit jou mooie verhalen begrijp ik dat dit een geslaagde reis is. En nu na-genieten. Ik volg je graag weer met je volgende reis op de fiets.

Howard Ommel

blij dat je heel terug bent hoop dat je volgende avonturen snel volgen maar eerst even goed bijtanken dus dat bedankt voor het delen soso lobi

Miep

Zo leuk om met je mee reizen Mia, altijd positieve verhalen. Dat ga ik ook proberen, die goede houding. Dank en graag tot schrijfs in Vlaanderen.

Martha

Hallo Mia.
Nou fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad.? Alleen jammer dat waar je je op verheugd hebt door omstandigheden niet door kon gaan,maar ja je kan niet alles hebben toch? En jij mevrouw positiva ,heeft alweer een volgende reis op het plan staan.??. Fijn dat je hebt genoten en je volgers ook,en ben benieuwd waar je volgende reis naar toe gaat. Succes en ik ga weer genieten van je verslag gr Martha ?‍♀️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!