miaopstap.reismee.nl

Weer even een fietstochtje

Hallo allemaal,

Over een paar dagen, zaterdag, stap ik op de fiets om weer te gaan genieten v ons mooie landje En meer.

Ik trek de stoute schoenen, dan op de fiets, Brabant, daarna de grens over, stukje België en Vlaanderen in, langs de Belgische kust weer terug naar Vlissingen enz… ongeveer dag of 10 maar je weet nooit hoe alles gaat verlopen. Slaapplaatsen overal bij vrienden op de fiets en familie kunnen reserveren dus dat is een zorg minder!

Het weer wordt lekker warm, de koude noordenwind verdwijnt gelukkig… we gaan ervoor en ga weer mijn best doen om iedereen op de hoogte te houden van mijn belevenissen. Gaan jullie weer mee op stap? Vind ik zo fijn… kijk ernaar uit!

Lieve groet,

mia

Reacties

Reacties

Abeltje

Hoi Mia,
Het avontuur kriebelt weer begrijp ik. Ik wenst je veel plezier de komende fietsreis.
En natuurlijk goed weer. Ik volg je graag.
Groetjes Abeltje

Jo

Vooruit met de. …fiets, goede reis en veel zon. Groetjes ?‍♂️?‍♀️

Ria vdZ

Ik wens je een fijne fietsvakantie.
Ik volg je verhalen.
Groet Ria.

Sylvia Ringeling

Hoi Mia nou ik fiets weer mee hoor kijk uit naar je verhalen! Veel veilige km met mooi prachtig weer
Groetjes

Amanda

Ja, ik kijk uit naar je verhalen van de reis. Je beleeft altijd leuke dingen onderweg.
Ik wens je veel veilige km toe, aan het weer zal het niet liggen.
Veel plezier!!

Nel

Hoi Mia ik vond het erg leuk om je nog even te treffen. Ik wens je hele fijne fiets dagen met mooi weer. Fijn dat we je weer kunnen volgen.groetjes en veel plezier

Annie

Mia ik wens je weer een mooie tocht en ben blij dat je slaap plekken weer gereserveerd zijn .Ja ik fiets weer graag met je mee ,prettige dagen en geniet ervan ?‍♀️??‍♂️

Miep

Graag fiets ik weer mee, kijk uit naar je mooie verhalen en wens je veel moois toe onderweg. Echt leuk België , Zeeland en brabant?

Howard Ommel

natuurlijk gaan we mee dus veel succes en verras ons zoals altijd goed bezig

Henk

Veel plezier , ik ben nu nog tennis comp spelen daarna ook tochtje plannen

Karin

Ga je zeker volgen, goede reis, veel fietsplezier.

DIENIE

Veel PLEZIER fijne en goede fiets tocht .geniet er van .kijk goed uit en doe voorzichtig .

Howard Ommel

let goed op weerbericht komt in de buurt van 30 graden dus goed insmeren en extra drinken mee nemen veel plezier en fijn dat je ons op de hoogte houdt van al je avonturen xxxxenjoy

HANNY EN HENK

Een heel goedenmorgen..ben je al op de fiets richting jou doel??Wij wensen je mooie dagen. Veel plezier..gezellige ontmoetingen..hou de boel nat..water..water..hoedje op..nou je weet het wel..Veel veilige k.m.Veel groetjes uit Tutti Frutti dorp...H H

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!