miaopstap.reismee.nl

Zaltbommel

Hoi allemaal,

Op de eerste plaats iedereen hartelijk bedankt voor de lieve reacties! Zo blij mee!

De eerste dag zit erop…. Een dag van ongeveer 98 km …. vanmorgen 07.00 vertrokken, pont over en met metro, wat een heel gedoe is met de fiets… lift hier en daar stuk, kun je niet op het juiste perron komen…weer terug, ook stuk, weer zoeken en ja hoor eindelijk vond ik 1 lift die warempel mij direct naar het juiste perron bracht en ik de metro naar het Gein kon nemen…had in Breukelen met vriendin afgesproken, en met al dat gedoe v zoeken op centraal was er ondertussen weer 1.5 uur verstreken…

. Vanaf station Gein fietste ik naar Abcoude, grote en kleine boten, kapitale Villa’s in een schitterende omgeving van Abcoude naar Breukelen… en bij v de Valk werd ik getrakteerd op koffie met gebak! Heerlijk

Hoe gezellig het ook was er wacht nog een lange tocht v de boeg dus afscheid nemen en verder gaan via Maarssen en Utrecht… in Utrecht Superdruk… leek Amsterdam wel!
Snel wegwezen en na wat eten en drinken en zigzaggend door de polders, waar het heel warm was… regelmatig hoofd nat maken, en drinken, naar Houten, Schalkwijk richting Culemborg..daar overgestoken met de
Veerpont… is altijd leuk… heerlijk zitten lunchen aan de Lek, windje erbij en genieten van de omgeving van de omgeving en vooral ook van de vele mensen die hetzelfde doen als ik…fietsen! Allemaal blije mensen gesproken en gezien… via Waardenburg bereikte ik Zaltbommel waar ik omstreeks 18.00 uur arriveerde!
Heel apart onderkomen… moest de deur open met een code… gelukkig had ik die goed opgeschreven… fiets binnen zetten maar er was niemand te zien… dan maar in de gemeenschappelijke ruimte wachten en even later kwam de gastheer mijn verwelkomen. Beetje part was het wel… laat ik zeggen anders! Haha

Even later kwam er nog een gast… maar die heb ik nog maar amper gezien… even kennis gemaakt… had ook zwaar gehad vandaag zei ze… verder vertelde ze niet veel…te moe denk ik…

Na een heerlijke douche even naar AH om drinken en eten morgen mee te nemen… morgen heb ik een mooie korte rit nog een 50 km…op naar Made waar zoonlief woont ….feestje want hij is jarig… goed uitgekiend hé…

Dus de kop is eraf… beetje moe wel… dus ga ik zo lekker liggen, lezen enz… route v morgen bekijken…ik moet wel opletten, dat ik voldoende eet….heb nooit hongergevoel… drinken doe ik wel maar vergeet te eten en dan krijg ik een hongerklop…je wordt dan duizelig en geen fut meer en kom je niet vooruit… dus nu een bakje pasta met salade gegeten… de ondergrond is dus goed.

Morgen op naar het Brabantse land!

Fijne zomerse avond allemaal!

lieve groet, Mia



Reacties

Reacties

Rob en marieke

Tot morgen ma?

Mike

Lekker mooie tocht
Het was wel warm soms hoor
Goede reis naar made morgen

Xxx Mike

Miep

Leuk Mia om je verslag te lezen en erg stoer om met 100 km te beginnen. Dat pontje bij Culemborg heb ik ook dit jaar voor het eerst gedaan, erg mooi stadje en Schalkwijk was heel landelijk. Een gezellige dag morgen en gefeliciteerd met je zoon. Mooi om daar helemaal op de fiets naar toe te gaan, hij is vast trots op zijn moeder.

Jo

Dat heb je snel gefixt super hoor groetjes Jo ?‍♀️

Nel

Vast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon leuk dat je er bent

Denk er aan om goed te eten.groetjesNel

Howard Ommel

knap hoor Mia veel plezier op de verjaardag van zoonlief goed dat je op eten en drinken let want dat is heel belangrijk dus dat in A'dam is het ook 28 graden echt zomers nog enkele dagen dan is er sprake van een hittegolf...xxxx soso lobi en geniet....dus

Karin

Goed bezig Mia, wel pittig meteen 100 km.
Hoop dat je lekker hebt geslapen, fijne dag vandaag, gefeliciteerd met Rob.

Gea

Ik bewonder je Mia!! Goed hoor. Neem bananen mee tegen de hongerklop.

Fia

Gefeliciteerd met je zoon. Veel plezier met je verdere fietstocht. Geniet maar doe voorzichtig. Fijne dag gr.

Sylvia Ringeling

Gefeliciteerd met je zoon en fijn dat je hem zo kan bezoeken geweldig,
Respect hoor,niet vergeten te eten hè.

Hanni

Ondanks een moeizame start door gedoe met fiets bij de metro gelukkig deze eerste dag verder goed verlopen met mooie dingen om te zien en te beleven. Gefeliciteerd met je zoon en ook voor vandaag een fijne dag gewenst. Houd het hoofd koel en blijf genieten.

Annie

Zo Mia wat een rit,gelukkig vandaag niet zo lang en gefeliciteerd met je zoon ga daar ook van genieten en wat rusten .gr

Henk

Lekker tochtje , ik nog mooie bostochten aan het maken op zitvlees te kweken .
Succes verder , en let op met de warmte . Drinken dus

Marlies

Gefeliciteerd met je zoon Mia. Wel bijzonder dat zijn moeder eventjes op de fiets vanuit Amsterdam aan komt zetten. Top hoor!

Harry

Je bent weer vertrokken veel plezier je verslagen zijn duidelijk en prettig leesbaar geniet van je belevenissen

Martha

Hallo Mia,
Nou lees nu je vakantie berichten
en het is weer een aardige rit die je de eerste dag gereden hebt. Petje af hoor. En ga ook de rest lezen. Was zelf ook met vakantie. Gr Martha ?‍♀️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!