miaopstap.reismee.nl

Endegem

Hoi allemaal,

Iedereen weer bedankt voor de goede raad die ik natuurlijk opvolg…

Vanuit Edegem even een groet… nog steeds alles oké hier, weer een mooie niet te lange rit achter de rug met veel zon en warme wind… op een gegeven moment kreeg ik, bijna niet te geloven, slaap op de fiets… haha niet normaal hè…ben toen afgestapt en onder een heel groot schaduwdoek ergens achter een school ben ik in het gras gaan liggen en heerlijk even de ogen dicht gedaan.. er was ook een fontein waar je heerlijk met je voeten in kon… heerlijk afgekoeld en uitgerust ging ik daarna weer verder richting Endegem.

Endegem is een Belgische plaats in de provincie Antwerpen, inwoners ongeveer 21.000 inwoners, een rustige plaats met een leuk marktplein waar nu de kermis wordt opgebouwd… er is een soort Amerikaanse supermarkt waar echt van alles te koop is, maar ingewikkeld om iets te vinden wat voor mij geschikt was…eten en drinken in klein verpakking, het leek een grote schuur en mensen hadden vollen karren die men bij een digitale kassa moest afrekenen. Net als bij ons, het verschil is dat bij die digitale kassa’s medewerkers staan die elk artikel scannen, en in een andere winkelwagen leggen… is dat gebeurd dan naar een andere kassa waar je kan/ moet betalen… wat een gedoe… en die meisjes en jongens STAAN heel de dag dit te doen.. wat een rot klus..

Maar ik heb weer een geweldig gastadres gevonden… en naar een heerlijke douche en nog wat in het de tuin gezeten met de gastvrouw, jong en ook sportief, nu duik ik het bed in, morgen wacht er een lange rit en wil ik vroeg op stap! 07.00 op de fiets…op naar Brugge!

slaap lekker en morgen weer een zonnige dag tegemoet!
Lieve groet,

mia




Reacties

Reacties

Mike

Heerlijk weer hoor.
Je bent alweer een heel eind weg
Helemaal in je element xxx

Groetjes van ons

Nel

Wat een mooi verslag. Dat je achter dat gebouw in de tuin bent gaan liggen vind ik prachtig om je gek te lachen.Hoop dat je vannacht lekker slaapt en morgen met frisse moed verder fiets groetjes van mij

Rob en Marieke

Lekker genieten ma ?

Howard Ommel

mooie rit en hoe je het slaapprobleem hebt aangepakt gewoon ergens in het gras gaan liggen met voeten in een fontein het is dus echt tropisch warm geniet ervan en hou ons vooral op de hoogte dan reizen we ook mee

Jo

Mooi bericht weer . Geniet van Brugge .groetjes.

Hanni

Je hebt weer een mooie fietsdag achter de rug, met nu Brugge als volgende bestemming. Je zal ervan gaan genieten, en ga dat zeker doen. Ik ben benieuwd dan naar jouw fotos ervan. Zet hem maar weer op.

Marlies

Succes met bedot naar Brugge!

Dominique

Beetje vreemd,maar ja, je bent in België nu hè ik lees het nu pas, 14 juni
Dus welkom in Brugge, ???

Martha

Ja Mia.
Niet precies weten waar je gaat overnachten blijft spannend,maar het was oke lees ik. Gr

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!