miaopstap.reismee.nl

Breskens

Hoi meefietsers,

Na een heerlijk ontbijt in de de tuin, Brugge, en na een route door Brugge, heerlijk rustig rond Denmark, zodat ik zonder mensen in beeld te krijgen foto’s kon maken,. de paarden kwamen aan gegaloppeerd de markt op waar ze werden opgesteld zodat de toeristen later weer hun route door de stad konden maken. Weet niet of de paarden het nu echt leuk vinden…

Maar ik moest weer verder dus mijn route naar de kust van Blankenberge weer opgepakt en zo kon ik langs de kust, niet altijd, soms moest je een stuk omrijden, natuurlijk door openbreken enz… maar toch wel redelijk veel over de boulevards kunnen rijden… waar het nog niet te druk is, seizoen is nog niet echt begonnen en dat was te merken… maar als je daar bent voel je de vakantiesfeer al..heerlijk zonnetje, wel werd de wind sterker, en frisser… kreeg bijna kippenvel… haha, de wind afwisselen voor en achter, door de duinen op en neer… arriveerde ik in Bresken, aan de kust patatje met stoofvlees gegeten, moest ik van mijn buurvrouw, haha en daarna op zoek naar gastadres waar ik weer hartelijk werd ontvangen… koffie en kennismaken enz.

Morgen was het plan, eerst met de veerpont oversteken naar Vlissingen en voor de afwisseling met trein naar schoonzus in Roosendaal en daar overnachten.. dat plan kan ik dus wel vergeten want de treinen rijden niet tussen Vlissingen en Roosendaal… natuurlijk weer WERKZAAMHEDEN,… er worden bussen ingezet.. maar ja daar heb ik niets aan… kan geen fiets in..
Dus toch maar op de fiets naar Roosendaal.. een lekker ritje van ongeveer 95 km… maar de zon schijnt nog steeds en dus we gaan er weer voor…

Nog even volhouden allemaal… we zijn er bijna!

lieve groet, Mia


Reacties

Reacties

Mike

Groeten in Roosendaal ?

Amanda

En bevalt het in België.

Howard Ommel

Lekker hoor petat met stoofvlees doet me aan mijn jaren in Belgi"e denken trots op je ga zo deoor dus dat succes

Nel

Mia goedemorgen lees nu pas je bericht krijg steeds meer bewondering voor je.Hoe je dat allemaal regelt.Fijn dat het weer nog steeds goed is.Lekker he patat met stoofvlees dat kunnen ze daar wel..Hoop dat je goed aankomt in Roosendaal. Groetjes en veel genieten

Rob

Toch weer Zeeland Mia !

HANNY EN HENK

Pluk de dag..goedenmorgen Mia..nieuwe dag..nieuwe belevenissen..wat een kilometers heb je alweer gemaakt..wat een prestatie maar je geniet..heel knap allemaal..en je verslagen.......wij genieten daarvan en lees het weer..en weer..vandaag veel fietsplezier en lieve groetjes..hou de boel onder controle.....Tutti Frutti..ga de foto's bekijken..?

Jo

Groetjes aan de Bikkel ?‍♂️?‍♂️

Sylvia Ringeling

Prachtig verhaal weer
Wat een prestatie ook weer .
Lieve groet

Hanni

Je hebt weer veel moois gezien en ervaren onderweg al peddelend. De beentjes doen het gelukkig goed en ga nog maar even lekker zo door.

Karin

Hoi Mia, wij lezen heerlijk,
Ja Marcel ook.
Hij vindt t ook leuk om te lezen.
Veel fietsplezier.

Martha

Mia super hoor zo veel kilometers wat jij aflegt op de fiets? En geen zadelpijn,of heb je lekker een gel kussen op je zadel? ? Nou knap hoor.?‍♀️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!